Spotify Merch Hub : Sanatçılara Destek !

spotify merch hub

Müzik dinleme alışkanlıklarınıza dayanarak kişiselleştirilmiş ürün önerileri sunan Spotify, “Merch Hub” adlı yeni özelliğiyle dinleyicilerini karşılıyor. Pazartesi günü yapılan duyuru ile birlikte, artık favori sanatçılarınızın tüm ürünlerine tek bir yerden erişim sağlayabileceksiniz.

Daha önce, sanatçı profilinden, çalma listesi görünümünden ve çıkış sayfalarından alışveriş yapma imkanı vardı. Ancak şimdi, Spotify size özel bir alışveriş deneyimi sunan bu yeni hub ile tüm sanatçı ürünlerine rahatça ulaşmanızı sağlıyor.

Merch Hub‘a girdiğinizde, ürünleri inceleyebilir, beğendiğiniz ürünler hakkında daha fazla bilgi edinebilir ve bir satın alma yapmaya hazır hissettiğinizde, işlemi Spotify’in Shopify ile olan işbirliği sayesinde sanatçının kendi mağazasından gerçekleştirebilirsiniz.

Spotify’in Fan Monetization ürün pazarlama yöneticisi Heather Ellis, “Spotify’deki yeni merch hub, bireyin dinleme alışkanlıklarına ve hayranlıklarına özel olarak uyarlanmış ilk merch alışveriş deneyimidir. Spotify, sizin için kişiselleştirilmiş önerileri çeker, bu sayede favori sanatçılarınızın teklifleri sizi bulur – tam tersi değil.” şeklinde açıklama yaptı.

Spotify, dinleyicileri sanatçıları destekleme konusunda bir adım daha ileri gitmekle kalmıyor; aynı zamanda geçen yıl kullanıcıların Spotify Wrapped sonuçlarını gördükten sonra en yüksek brüt merch satış haftasını yaşadığını da belirtiyor. Bu yılın Spotify Wrapped etkinliğinin Kasım’ın son haftasında yayınlanması bekleniyor.

Yeni merch hub’a ulaşmak için “Merch” kelimesini arayabilir veya Gözat sayfasındaki özel Merch kırmızı butonuna tıklayabilirsiniz.

Bu duyuru, Spotify’ın aynı zamanda yeni bir abonelik seviyesi üzerinde çalıştığı bir döneme denk geliyor. 19,99 dolarlık aylık “Superpremium” aboneliğin, kayıpsız ses, yapay zeka çalma listeleri, gelişmiş karıştırma araçları, ek audiobook dinleme süreleri ve “Your Sound Capsule” adlı kişiselleştirilmiş bir teklif içermesi bekleniyor. Bu abonelik, kullanıcılara içerik kütüphanesini duygu, aktivite veya türe göre filtreleme imkanı da sunacak.

Spotify, Q3 kazanç sonuçlarını 24 Ekim’de açıklayacak ve yeni özellikleriyle müzik tutkunlarının beklentilerini karşılamaya devam edecek gibi görünüyor. Unutmayın, müzik dünyası sadece dinlemekle değil, aynı zamanda favori sanatçılarınızın ürünlerini keşfetmek ve desteklemekle de dolu!

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir